fru mamma fotograf

Det är mycket nu!

Publicerad 2010-12-02 09:57:02 i Karlskronaliv,



Ja, jag vet att jag inte bloggat på länge - I'm so sorry! MEN jag skyller faktiskt på en flytt och besök :) I helgen var Sara och hälsade på, försökte skämma bort henne lite extra då hon alltid erbjudit mig husrum i Gbg när jag vart där och jobbat! I söndagskväll kom sedan Björn syster Towe för att hjälpa oss med flytten. Eller egentligen städningen och det var hennes egen idé! Till skillnad från mig så älskar hon att städa så hon var guld värd, och är fortfarande ;)
Summan av allt så gick flytten väldigt bra trots att flyttfirmans lastbil gick sönder och vi startade några timmar senare, trots sjukt snöoväder och trots att vi hade endast en dag på oss! Men nu sitter jag här i den nya och bara trivs. mmmmm så himla fin är den och det här kommer bli superbra!





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;