fru mamma fotograf

Dagen började ju så bra!

Publicerad 2010-12-07 09:02:18 i Karlskronaliv,

Vaknade av en hejdå-puss av Björn när han skulle gå till jobbet. När sedan kyrkklockorna började spela en adventsång i moll istället för dur bestämde jag mig för att gå upp istället för att försöka somna om. Försöka att få lite gjort här hemma lixom. Frukost bestående av macka med äggröra och en fruktsmoothie gjord på banan och frysta hallon framför nyhetsmorgon - det är så en bra dag börjar här hemma :) 
Men SEN, när jag skulle försöka pussla ihop den stationära datorn hände ngt... hitta inte sladden, inte tangentbordet och när jag efter mycket om och men hittat allt saknas fortfarande en liiten viktig detalj. Vi har nämligen trådlöst tangentbord och mus så man måste ha en liten dosa så att dessa två fungerar. Det är denna lilla mackapär jag inte hittar...  har letat på alla logiska ställen men får väl nu gå över till att kolla igenom alla kartonger och väskor - FUN!

Jaja, dagen kan nog bli ganska bra ändå, eller vad säger ni?



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;