fru mamma fotograf

SÅLD!

Publicerad 2010-08-11 22:05:59 i Livet,




Ahhh! Jag är helt SÅLDAnne på Grönkulla! TV4 visar serien nu from förra veckan så varje dag 10:55 sitter jag bänkad framför TVn... haha, tar tom mina morgonpromenader så jag ska hinna med programmet ;)
Jag inser att jag är lite nördig, tycker iaf min man och jag är villig att hålla med, men det är sååå bra! Har alltid tyckt om gamla inspirerade filmer av tex Jane Austen... Är väl inget direkt stort intresse vi har tillsammans jag och min man, han älskar krigsfilmer och de är jag ju inte direkt ett fan av...
Sen tror jag att jag gillar Anne på Grönkulla för det påminner mig om när jag var liten, brukade se den hos min vän Pernilla, som bodde bara två hus ifrån mig. Tror att de hade hela filmen...
Det bästa av allt är att jag hittat avsnitt på Youtube så nu kan jag kika i förväg ;)
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;