fru mamma fotograf

Ny lägenhet?

Publicerad 2010-08-10 15:10:00 i Bilder,






Ikväll kommer en tjej och kollar på vår lägenhet, vi ska förhoppningsvis byta lägenheter! Hon har en trea på 92. Kakelugn i vardagsrum och sovrum, högt i tak, diskmaski, bottenplanslägenhet vilket är bra i gamla hus utan hiss :)  Därför försöker jag nu få vårt hem att se någorlunda OK ut, trots alla flyttlådor överallt (men de trycker jag in i rum nr 3).  Roxy däremot lyfter inte en tass för att hjälpa mig, ligger mest och sover; på skrivbordet, i korgar, i fönstret, bland nytvättad tvätt, på mattan... ja typ överallt!  Det är dock ganska mysigt att hon är så sällskapssjuk att hon byter rum när jag gör det så då får jag väl låta henne sova var hon vill?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;