fru mamma fotograf

Morgonpromenad

Publicerad 2010-08-05 09:50:06 i Bilder,

 



Solen skiner från en nästan klarblå himmel och jag har precis avslutad en riktigt god frukost efter en underbar morgonpromenix.
Ingen musik i öronen, bara jag, mina tankar och Gud. Jag känner mig tusen gånger bättre än när
jag låg i vred mig timme efter timme igår kväll. Frid.

På min To Do-lista tänkte jag bocka av städning och tvätt nr 2. Det är ju så skönt med tvättmaskin i lägenheten så jag tar en maskin/dag ;)




Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2010-08-05 16:09:02

Ååå den där tallriken såg god ut, eller ja snarare innehållet. Vilken fin blogg du har <3 Gillar fonten! Kraam!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;