fru mamma fotograf

Lördasmys!

Publicerad 2010-08-28 21:32:03 i Karlskronaliv,

Sitter och kollar på bröllopsfotografen, käkat kycklingtallrik och har lösgodis som efterrätt :) Helt OK och soft lördagkväll med andra ord. Dagen har annars bestått av hjälpa till på F&S so har Öppet hus denna helg. Flygblad har delats ut och nu hoppas vi på att grymt många dyker upp imorrn! Då ska jag själv testa på Dans latin :)
 

För övrigt har jag även rensat ur min garderob idag. En full flyttkartong med sommarkläder. Har dock kvar massa kläder som jag ska ha till hösten men ändå känns det som att jag inte har något att ha på mig. Varför är det alltid så?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;