fru mamma fotograf

Kär?

Publicerad 2010-08-10 20:14:09 i Lägenheten,

Ojoj... kanske har jag trillat dit..? Jag fullkomligt älskar gamla lägenheter och den jag nu var och kikade på var... låt oss säga så här "vääääldigt fiiiin". Okej, men ärligt så hann jag knappt få av mig skorna förrän jag sa att jag nog var kär i den. Förstå. Kakelugn i vardagsrum. Kakelugn i sovrum. Inte bara en, utan TVÅ st kakelugnar och ja, de fungerar!  Mmm... tog lite bilder som jag ska visa för Björn eftersom han inte kunde vara med (leder sitt första Friskispass här nere :P ) men känns lite elakt att lägga upp dem här men OM vi får den, lovar jag att lägga upp bilder :)
Nu tänkte jag, hör och häpna, S P R i N G A  till Friskis och möta upp Björn, så jag kan åka bil med honom hem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;