fru mamma fotograf

He makes me proud

Publicerad 2010-08-10 11:44:36 i Livet,




Gårdagens tidning hade en riktig snygging på baksidan -min man!  Kände mig väldigt stolt när jag läste och såg att jag tom var omnämnd ;) Står som "fru Elin" men jag antar att jag även ingår i "alla" som ska börja träna? Oups... men faktiskt så har jag vart ganska duktig med morgonpromenader nu. Det är så himla vackert här med alla öar och vatten och små parker så en timme går man lätt! Har inte ens musik att lyssna på utan går bara och tänker, ber och njuter!



Kommentarer

Postat av: miriam

Publicerad 2010-08-10 16:36:28

ååå fantastiskt! vad roligt, han är ju grym Björn! Meen hur går det för dig med jobben? Puss å kram Miriam

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;