fru mamma fotograf

Göteborg i mitt ♥

Publicerad 2010-08-24 12:56:32 i Livet,

Åh! Det var en härlig och varm känsla när tåget rullade in på Göteborgs central i söndagskväll. Satt på spårvagnen och kände mig lite som en turist i min "egen" stad, men på samma gång som att "komma hem". Så underbart att se staden igen men med lite nya ögon. Som en nygammal förälskelse!
Under fyra dagar är jag på MQ Kundklubb, sitter mest och går igenom mail. Blir mycket [copy] [paste] vem vill ha mail, sms eller vill inte ha, Nyregistreringar, kvitton m.m. Låter det kul? Det är det :) Synd att Karlskrona ligger så långt bort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;