fru mamma fotograf

En riktig tråkdag!

Publicerad 2010-08-31 16:08:01 i Livet,

Usch och fy! Tråkdag är vad jag har idag. Är rastlös och orkeslös på en och samma gång. Hur det går ihop? Haha, de vet jag inte :) Har egentligen massa att göra här hemma, men de är lixom för tråkigt... Var och tittade på en lägenhet idag, igårkväll oxå föressten för den delen men ingen av dem var några höjdare... Det är ju det som är så surt! Eftersom vi fortfarande letar så packar vi ju inte upp allt, så man bor fortfarande med kartonger överallt och vi får lixom inte det att kännas "hemma" här.
Imorrn är tanken att jag ska börja rida så jag tänkte åka ut nu och ta en titt på stallet. Då är jag säkert inte lika nervös imorrn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;