fru mamma fotograf

N ö j d

Publicerad 2010-04-18 21:08:54 i Livet,



En kräsen liten katt är vad vi har. Hon fullkomligt ÄLSKAR när vi har bäddat med nya lakan i sängen , hon  har gosat där hela förmiddagen idag :) Nya våriga påslakan från Hemtex som jag hittade för ynka 79kr/st förra veckan när jag och mamma shoppade. Kan verkligen rekommenderas! Haft en riktigt skön söndag med lite skoshopping samt en latte ute i solen på mitt favvofik Sweet Coffeehouse med maken :) Ljuvligt!

Måste ju oxå säga att jag ligger bra till med min vadslagning, har vart ute varje dag sen i onsdags (utom i torsdags). Inte för att jag springer speciellt fort. Kan nog inte ens säga springa, snarare lunka men huvudsaken är att jag motionerar :) Björn hängde på ut idag men tyckte att jag sprang lite sakta tror jag för när jag sprang framåt sprang han baklänges plus att han sprang lite fram och tillbaka på vägen.. haha.. sen gjorde vi armhävningar och utfall och då sträckte jag baksida lår...AJ!
Hoppas ni oxå haft en skön helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;