fru mamma fotograf

My birthday :)

Publicerad 2010-04-17 16:38:33 i Bilder,


I torsdags fyllde jag år och här kommer ett litet bildrepotage :)
Hade en helt underbar dag som började redan klockan 06.30 då Björn kom in med frukost på sängen och sjöng för mig :) Fick även ett gitarrställ så nu står gitarren stadigt plus att den är snygg att titta på.. ;) Lyxade till det med Chailatte på jobbet och senare på dagen när vi fikade med min hemmagjorda kladdkaka fick jag paket även från kollegorna. Det hade jag verkligen inte trott då jag fyller tråkiga 27 år.. men jag sa ju inte nej till en stor färgsprakande rosbukett eller Bodyshops Bodylotion som luktar underbar Mango... TACK! På sista bilder pratar jag med min vän Tina i telefon. Luren gick varm hela dagen och på FB fick jag över 100 grattisönskningar! Galet, men ack vad det värmer i hjärtat! Dagen slutade med italiensk mat när Björn kom hem, fy!!! vad gott det var! Blir nog en repris ikväll... ;)
Igen - STORT TACK till alla som på något sätt förgyllde min dag!

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2010-04-22 21:04:02

Jag saknar dig när jag är in på din blogg!Kramar i massvis!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;