fru mamma fotograf

Swisch!

Publicerad 2009-09-15 11:50:48 i Livet,

Den här dagen går fort!
Förmiddagen har swischat
förbi som bara den, men sånt
tycker ju jag om! När man hela
tiden har saker att göra, men
inte behöver stressa... Det
kommer bli en sen lunch idag
oxå, med Sara som slutar 13.30.
Jag har ju kvar en hel del
sallad från igår så det kommer
bli det idag med men jag ska
adda lite avocado och bröd =
complete!

Jag har så mycket att fundera
på egentligen men jag orkar
inte. Inte nu. Inte när allt inte
är helt spikat. Så på torsdag
kommer jag börja fundera. För
då vet jag om jag har ngt ordentligt
att fundera på, två alternativ att
ställa mot varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;