fru mamma fotograf

Kärngänget

Publicerad 2009-09-23 16:54:38 i Livet,


Nu är det en ny kärna på Kompassen.
Jag är inte med där längre... känns
lite konstigt må jag säga men have to
move on!
Anledningen till att jag vart så velig
och funderat de sista veckorna är att
jag blev erbjuden att komma tillbaka
till Kompassen på fast tjänst 40h/vecka.
Men efter mycket bollande fram och
tillbaka, för- och nackdelar, på MQ har
jag ju bara fram till årsskiftet... så blev
det ändå MQ. Jag jobbar fortfarande
extra på Kompassen, både i Minisats
och i repan, gillar stället för mycket
för att sluta helt ;)  Ngt som gladde
mitt hjärta lite extra mycket i morse
var därför när Sara ringde och sa att
hon blivit erbjuden Minisatsansvarigtjänsten
och tackat JA =)
Mycket omorganisering överhuvudtaget men
jag tror att det kommer bli jättebra!
Men de känns ändå trist att stå utanför
den "närmsta ringen" eller vad man ska
säga, inte har så stor koll på saker och ting,
eller vad som sker... man blir ju inte
inkluderad i allt - vilket är helt naturligt -
det är bara det att man ska acceptera
det oxå ;)

NU ska jag snart gå hem för dagen... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;