fru mamma fotograf

Göteborgsväder!

Publicerad 2009-09-03 16:51:59 i Livet,

9 minuter till hemdags...
regnet öser ner så jag skulle
faktiskt inte vara jätteledsen
om jag var tvungen att jobba
över meeeen blir nog hemgång
vid 17 idag. Undrar när Björn
slutar? Trodde att han började
08 imorse man han börja visst
10 så då borde han ju inte sluta
förrän 20:00 ikväll... Well.. får
väl ringa och höra efter...

Tyvärr.
Jag känner mig inte sååå laddad
inför kvällens träningspass. Men
jag ska. I know. It's good for you!
Men jag hade gärna hellre gått
på yogan och slumrat lite på
slutet ;)

Är glad över att jag för en gångs skull ha paraplyet med mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;