fru mamma fotograf

Första gången

Publicerad 2009-09-16 16:45:11 i Livet,

idag ska jag på min första utförsäljning
på jobbet =) Det är verkligen julaftons-
känsla jag har i magen. pirrpirr. För dig
som jag inte berättat det för så innebär
det att jag kommer kunna köpa niceiga
kläder till snorbilligt pris ;)
Sist jag hade en sån här känsla ang. kläder
var när jag och Robin va på Bali och vi
åkte in till Kuta första gången och gick
på shoppinggatan; till höger - ripcurlstore
i flera våningar, till vänster - Roxy i massor,
och jämte låg Billabong och alla de andra
intryckta. Vi va heeelt saliga och kunde
stannat där hela natten!
Idag är det samma känsla - fast på mitt jobb ;)

För övrigt har jag haft Balikänsla i kroppen
hela dagen... svårt att beskriva men det är
något med hela kroppen, vädret, musiken
jag lyssnat på idag... Vill tillbaks!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;