fru mamma fotograf

Första dagen...

Publicerad 2009-09-01 21:30:47 i Livet,

på MQ idag!
Har vart helt otroligt bra =)
Kändes lite pirrigt först men
sen släppte det och nu har
jag svarat i telefon hela dagen ;)
Lugnt och skönt utan stress,
kom iväg på lunch när jag skulle
och gick även kl 17 när jag
slutade, ingen övertid här inte!
Känns så himla skönt. Detta kommer
göra mig gott, men jag kommer
fortfarande sakna Sats jätte-
mycket, alla medlemmar och
kollegor framförallt. Inte så mycket
att gå upp kl 05... hehe...

Ikväll ha vi ätit lite festmat för att
fira första dagen så nu är jag
proppmätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;