fru mamma fotograf

Brr

Publicerad 2009-09-29 11:52:38 i Livet,

I morse va det snorkallt!
Fast himmel va helt isblå,
solen sken och jag fick
anledning att använda min
nya jacka så jag kan
väl erkänna att jag är
ganska glad ändå :)

Förkylningen vill inte släppa
och nu har jag snorat i över
en vecka... inte har jag kunnat
träna heller. Skitirriterande
eftersom jag precis hade
börjat komma in i ett bra
träningsflow...
Jag har smittat Björn oxå.
Stackarn... och ni vet väl
hur en man blir när han
är förkyld ;) (internskämt
med alla som kommer
ihåg gammal reklam;)  ).

Trevlig lunch alla kontorsråttor ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;