fru mamma fotograf

Ringar på vattnet

Publicerad 2009-10-30 14:12:46 i Livet,


Jag har haft med min kamera
ganska mycket till jobbet denna
vecka. Ljuset försvinner ju så
fort på eftermiddagen så jag
har passat på att fota på lunchen.
Detta har medfört ett gediget
(Björns favvoord) fotointresse
för min kära kollega Louise och
igår var hon och köpte sig en
Canon 450D :)

idag har vi testat de olika funktionerna,
bl.a. på en avtackningsblomma till
en kollega som slutar idag.

snart blir det iväg till IKEA :)









Kommentarer

Postat av: Louise Alexandersson

Publicerad 2009-10-31 10:11:26

Hälsa Louise välkommen i fotogänget! En fotodag får vi ta ihop alla 3!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;