fru mamma fotograf

Lathetens lathet

Publicerad 2009-10-01 12:58:57 i Livet,

Igår när jag kom hem från jobbet
däckade jag på soffan, var huuur
trött som helst! När jag sedan vaknade
40 min senare ville varken jag (som
bara va trött och lat) eller Björn (som
var sjuk) ställa oss och laga mat.
Björn föreslog då att vi kunde äta
hämtmat (läs kycklingrulle).
Eftersom Björn va sjuk och jag var
i mitt lathetsessä och det dessutom
regnade utanför fönstret var jag
inte direkt sugen på att alls hämta
ngn hämtmat...
Vilken tur då att det finns hemkörning!
Yep.... några knapptryck senare hade
vi beställt två kycklingrullar + dricka
via nätet och ca 30 min senare ringde
det på dörren!

Usch va lat... men gott va det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;