fru mamma fotograf

FloooooW

Publicerad 2009-10-14 20:38:50 i Livet,

Åh så skönt de va att träna idag!
Hörde att det va ngn som inte
tyckte att Flow va jobbig - då har
man inte tagit i kan jag säga! Jag
kommer minsann ha träningsvärk
i morgon och det ska oxå bli skönt =)

Jag kan ju hoppas att mamma eller
Björn läser detta: Jag glömde mobilen
på jobbet! Det är nackdelen med att
inte ha hemtelefon, att inte kunna
ringa och säga att man inte har
ngn tfn... aja.. hur som helst!
Hann med en liten snabbfika på
lunchen med Sara. De tillfällena
förgyller verkligen hela långa dagen!

Nu ska jag fortsätta att titta på Bonde
söker fru, en aning småpinsamt på
sina ställen. Sånt kan jag inte med att
se så då blir det att blippa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;