fru mamma fotograf

Vad är väl en bal på slottet?

Publicerad 2009-11-25 16:02:24 i Livet,

Kanske dötrist... och långtråkig... och alldeles underbar!
Ikväll, tja, om en timme iaf är det STOR utförsäljning
på vårt lager i Borås! Helt galet mycket kläder till galet
bra priser... mmmm!
 Men eftersom jag måste jobba till
17:00 så blir det inget för mig. Har inte bilen här
heller och då kommer jag ännu mer sent... =(   Som
tur är har man fått bjuda med några vänner så de får
åka istället för mig - alltid värt ngt iaf :)
Jag får väl se det som att jag sparar pengar på det hela..
skulle lätt köpt upp några tusenlappar annars... haha :)

På tal om pengar... snart är det dags för önskelista!
I höst har jag skrivit upp peu á peu vad jag behöver och
vill ha... Snart rullas den ut!


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-11-25 19:52:01

hehe, jasså ;p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;