fru mamma fotograf

Friday I'm in love!

Publicerad 2009-11-06 12:23:05 i Livet,

Oh de e fredag och som vanligt har jag
tusen grejer att fixa... ;)
I eftermiddag ska vi ta vårt pick och pack
och åka
ner till syster och hennes familj
i Stehag. Även mamma och pappa + brors
familj kommer oxå. Längtar massa och det
ska bli sååå mysigt!

Pappa fyllde nämligen 60 igår!  Galet :) Kommer
ju ihåg när han fyllde 50 och det känns inte som
det va så längesen.. men tja, tydligen 10 år ;)
I vanliga fall skulle jag lägga ut en bild på
födelsedagsbarnet men pappa gör bara knasiga
miner på de kort jag har så det får utebli idag faktiskt..hehe

Något som skär i hjärtat lite är att vi denna
gång ska lämna Roxy hemma =(  Räcker med
2 katter och 1 hund i hemmet... men hon har iaf
världens bästa Kattvakter/matare. Miriam och Pontus
ska mata imorrn och Sara på söndag - ni är våra (och
speciellt Roxys) hjältar!




Kommentarer

Postat av: miriam

Publicerad 2009-11-06 16:19:18

Jag är roxys hjälte! Underbart... Vem skulle tro att jag skulle passa en katt? men det ska jag ju inte heller... men min man:) hihi ja ska stå jämta och se till så allt går rätt till

Postat av: Sara Lindberg

Publicerad 2009-11-06 21:54:01

Du är MIN hjälte så detta är något jag gör med glädje! Ha en grym helg så ses vi till veckan vännen! PUSS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;