fru mamma fotograf

...eller inte?

Publicerad 2009-11-11 22:29:34 i Livet,

Spänd om vi ska kamma hem ngt pris
i afton eller inte...
Inte så dumt att bli utnämd till Sveriges
bästa kundklubb - inom mode då alltså.
Här kan man följa hela galan.. =)

Ikväll hade vi utförsäljning på jobbet.
Jag tyckte inte jag köpte så mycket men
det blir ju alltid mer än vad man tänkt sig... ;)
Åkte sen hem och stekte köttbullar och biffar.
Dagens husmorstips är att hälla i lite balsamvinäger
i köttfärssmeten och vips har man urgod smak!

Nu kom Björn hem så nu ska jag
gå och pussa på honom :)

NEJ!!! NK Kundklubb vann. Surt.
NK, H&M och MQ var nominerade och jag
är med i alla tre och NK är nog den
som är sämst faktiskt...

aja, Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;