fru mamma fotograf

Blablablabla

Publicerad 2009-11-05 17:00:05 i Livet,

Igår var jag hos Miriam efter jobbet (ja nu är jag frisk igen!).
Hon bjöd på middag vilket var riktigt lyxigt sen hade vi bara
en riktigt slapp kväll! Jag pratade dock som aldrig förr!Eller så
pratar jag alltid så mycket? kan väl skylla på att jag vart sjuk
och inte pratat med nån! :)

Idag ska jag försöka mig på att träna igen, ska träffa Hanna
från Finspång och ge oss på Afrodans en omgång. Brukar
bli ett härligt pass!

Tjing på er!

Kommentarer

Postat av: miriam

Publicerad 2009-11-05 19:46:10

Du pratar alltid så mkt gumman!! Dock lite mer privat kanske:) De gillar vi... Hoppas träningen var bra. Kram på dig:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;