fru mamma fotograf

Våga mer än du törs...!

Publicerad 2009-05-18 10:51:54 i Funderingar,

ibland, eller faktiskt rättså ofta, är jag en riktig
fegis. Japp. Chicken. Men ibland så vågar jag
det där lilla extra ni vet, kanske sätta ner foten
när ingen annan gör det, eller säga en helknas
idé som jag inte tror att ngn kommer gilla ändå.
När man gör detta, alltså törs fast man inte vågar,
då känns det sååå himla bra i magen!
Igår skulle jag säga en sak på Gtj. Men jag vågade
inte. Så jag gjorde det inte. Grymt dumt. Jag har
ju reda funderat på det i 3 veckor. Ska jag vänta
3 till?! Och då kanske det inte har den mening det
hade från början....

Hur som helst så tar jag med mig detta idag och
hela veckan.

Våga mer än du törs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;