fru mamma fotograf

Njut av nuet!

Publicerad 2009-05-25 23:37:11 i Livet,

Nu ska jag strax gå och lägga mig...
vart en lång arbetsdag, 12-22.15 och den
har innehållit (som vi säger på småländska)
allt från adminarbete till att springa runt med
somberohatt till att ha centermöte!
Riktigt niceig dag iaf. Trivs så himla bra på
mitt jobb, ibland, som imorse kändes det tungt
och faktiskt lite trist att jobba men ju mer
arbetsdagen gick ju bättre känsla i magen fick
jag och fick en påminnelse om hur mycket jag
faktiskt gillar min arbete och mina kollegor.
3 månader kvar, sen är jag väck =(  ska verkligen
försöka njuta vaaaarje dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;