fru mamma fotograf

Jag = tempel

Publicerad 2009-05-14 23:12:54 i Funderingar,

"Förstår ni inte att ni är Guds tempel och att Guds ande bor i er?


Näe, ibland fattar jag inte detta alls. Det är alldeles för stort
att greppa! Hur kan en sån stor Gud bo i en sån liten person som mig?
Men det ÄR så, jag är Guds tempel. Tänker man så blir det lättare att ta hand om
sig på bästa sätt. Inte äta och dricka vad som helst, och hur mycket som helst. Väljer att klä sig
på ett annat sätt. För jag vill ju att "han" ska trivas =)
Idag har jag därför tränat igen, börjar få upp flåset nu! sen kom jag hem och intog
en otroligt god middag som min käre make hade gjort och sen åt jag glass.
Jag tror at Gud också älskar glass med chokladsås nämligen  :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;