fru mamma fotograf

U2

Publicerad 2009-03-13 21:25:55 i Livet,

Imorse skulle jag vara inloggad på ticnets hemsida kl 09
för att köa till U2-biljetterna som släpptes då. Sov dock till
09.15 och de va de superkö! Så efter att ha köat i 45 min gav
jag upp... Björns kompis ringde lite senare och köade han med
så jag bestämde att göra ett nytt försök och den som kom fram
skulle köpa 4 biljetter.  Man blir ju helt tokig dock på att sitta i kö
typ flera timmar! Efter mycket köande gav jag upp - tänkte att näe,
vi köper på blocket om vi vill ha...
Hursomhelst så tog jag sedan vagnen bort till Järntorget för att
möta min vän Frida som är på storstadsbesök. På väg till Myrorna,
där hon va och kikade runt, gick jag förbi en Ticnetbutik. Hm...
Mötte upp Frida och bestämde oss sedan för att gå in på Ticnet,
där jag fick vänta i max 2 min på att komma fram och JA! det fanns
biljetter kvar!!!! Så nu ska vi på U2 =)

Hela eftermiddagen gick vi sedan runt på stan och strosa runt,
hitta till slut ett linne på BikBok som jag blev riktigt nöjd med!
Har tagit det grymt lugnt nu ikväll men är suuuuupergodissugen
så de blir nog en tripp till Coop innan de stänger kl 22.

Kommentarer

Postat av: Jacob

Publicerad 2009-03-14 11:07:46

Grattis till biljetterna!

Hoppas U2 håller sig friska bara :P

Ha det bra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;