fru mamma fotograf

Tax!

Publicerad 2009-03-11 07:15:00 i Livet,

Tack för alla söta små kommentarer ang. söndagens konsert.
Det kommer att bli en NY konsert i Maj, men vilket datum är ej
bestämt ännu. Hoppas såklart att vi kan åka upp då oxå, men
att det blir en lördag så vi slipper ta ledigt.

Idag vaknade jag och var grymt trött! Som tur är så börjar tröttheten
dock gå bort nu och jag funderar på om jag ska träna lite på
lunchen eller om jag ska sola och slappa i 15 min.
4 timmar kvar till lunch iaf så jag tror jag väntar med det beslutet
till senare idag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;