fru mamma fotograf

Oteknisk

Publicerad 2009-03-27 10:53:08 i Livet,

Igår när jag skulle få hjälp med att sätta igång vårt playstation åkte
antennsladden ut ur tvn...  Sen hittade jag inte riktigt rätt utag att sätta
in den i och det stod bara felsök.... när jag väl hittat rätt får den bara
in kanal 1. Och det är ju inte direkt den roligaste kanalen att få in...
Så fram till söndag då Björn kommer hem (har fått hjälp vi tfn utav
Björn, pappa och bror utan att komma ngn vart) har jag kanal 1 att titta på.
Helt underbart!
Något som däremot gick bättre igår va att skypa. Pratade med min kära
vän Emma i London drygt en timme på Skype - de va härligt de =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;