fru mamma fotograf

You don't have to worry ´bout a thing...

Publicerad 2009-06-15 23:02:30 i Livet,

Oj vad dagen har gått fort!
Började med frukost på fröken olsson,
utomhus under klarblå himmel med
bröllopsplanering. Kommer blir grymt
bra det här ;)
Efter det har det jobbats i princip hela dagen
och jag har blivit mer än väl påmind att
jag inte ska stanna kvar på min arbetsplats
mer än 2 månader till... Känns riktigt tungt
och jobbigt faktiskt för jag trivs så himla bra.
Men men, Jesus säger att jag inte ska oroa
mig för morgondagen så jag får väl försöka
att inte göra det...

Nu är det sovdags =)

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2009-06-16 18:22:34

Så sant så!Jag vill också försöka att inte oroa mig för morgondagen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;