fru mamma fotograf

Härliga lördag!

Publicerad 2009-06-13 11:36:27 i Livet,

Dagen började med promenad. Hade sååå gärna legat kvar
i min sköna säng men efter lite dividerande med mig själv
tänkte jag att det är väl lika bra att gå upp och ut...
Var riktigt skönt! Mycket backar, skog och utsikt, och så
trevligt sällskap förstås =)
Nästan mer underbart är ju att frukosten blir så mycket
godare sen när man kommer hem!

Inga direkta planer för dagen, kanske in en sväng till stan
men annars blir det nog lugnt.

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2009-06-14 17:43:07

Hörru, vad håller du på med för intervju!Nyfiken jag blir!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;