fru mamma fotograf

Fullspäckad dag

Publicerad 2009-06-16 22:39:07 i Livet,

Lite dålig uppdatering idag men jag har haft
fullt upp sen kl 8.15 imorse då jag gick upp.
Eller, faktiskt så ringde jag mitt första samtal
när jag låg kvar i sängen... ;)
Sen har jag jobbat hela dagen, ganska mycket folk
trots en strålande, värmande sol utanför. Slutade kl
19 och då kom Björn och mötte mig så gick
vi och tränade. Riktigt skönt idag, kondition och
överkropp.
På väg till vagnen kom en "äppelpajlukt" så när vi
kom hem börja vi baka och nu har vi precis
avnjutit den goda pajen =)


Nu ska jag duscha och sen sova, upp 05.10 imorrn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;