fru mamma fotograf

På spåret...

Publicerad 2009-07-31 09:40:25 i Livet,

sitter just nu på tåget till Nässjö.
Där ska jag träffa Jennys mamma och åka
runt hela dagen och reka inför bröllopet.
Kyrka, festlokal och en tur till IKEA. Jag har
ju som ansvar att dekorera festlokal + lite
kyrka och då kan de ju va bra att ha sett
lokalerna =) Fast jag vet typ hur jag vill
ha det och om inte Jenny hade läst denna
blogg varje dag hade jag lagt ut en bild.
Men nu gör hon ju det (hej Jenny! =)  ) så
jag får lägga upp bild på resultatet efter
bröllopet helt enkelt :)

Hade hoppats att det fanns eluttag på tåget,
gjorde det förra veckan när jag åkte västtåg
men idag blev det ett intercity(obokad) och
nu vättertåg och inget eluttag i sikte...
Sitter och sneglar ner till höger hela tiden och
batteriet lyser bara mindre och mindre grönt
så snart stängs väl datorn av.... men men jag
hann kika lite saker ändå =) och hoppas
på eluttag på hemvägen istället....

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-07-31 21:06:26

Är bröllopet denna helgen? Ska vi ses snart? Saknar! Puss Miriam

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-08-03 08:24:43

Hej hej! Du får gärna lägga ut en bild gör ingenting ;)



Hoppas du får en bra dag!!! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;