fru mamma fotograf

Nyss hekommen...

Publicerad 2009-07-14 00:10:55 i Livet,

Tjaaa egentligen stämmer inte rubriken alls kom jag
på, för vi kom inte hem nyss, klockan är nu 00.06 och vi kom
22.15. Och inte är vi hemkomna heller för vi är i mina
föräldrars sommarstuga/fritifshus så... men det kändes
som nyss iaf och jag känner mig hemma - där har vi rubriken!

Vi har vart med Björns familj och seglat några dagar, haft
helt underbart! Bra väder, bra vind -seglade på i 7knop tom ;)
Men nu ska vi mysa med lilla Roxy och sen sova!

Bilder kommer förhoppningsvis under morgondagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;