fru mamma fotograf

Dålig

Publicerad 2009-07-01 06:47:03 i Livet,

uppdatering utav mig... förlåt!
Men dagarna har gått i ett och
jag har en del timmar sömn att
ta igen...
I går blev det grillning i vår underbara
innergård med Tina och Olof som
va på besök från Jönkan. De kom
upp på mitt jobb i måndags och
överraskade =) Så då bestämde vi
att vi skulle grilla igår och ses lite mer.
Lagom till efterrätten (banan med choklad,
vad annars?) kom ett par grannar ut
och använde vår glöd till att grilla
lite de oxå. Träffat på dem en gång
bara tidigare så de va jättetrevligt
att de ville joina!
Känner ju inte så många på vår gård
direkt men de va supertrevliga så jag
hoppas att vi stöter på dem igen :)


Idag är näst sista dagen inför min
semester!
Ska bli otroligt skönt att
vara ledig ett tag nu...
Så nu måste jag jobba undan så jag
bara kan NJUTA imorrn som är min
sista dag och inte ha massa "måsten".

Ha en underbar onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;