fru mamma fotograf

monday...

Publicerad 2009-01-12 23:32:29 i Livet,

idag har varit en sån där bra dag!
Började med träning på en konkurrent faktiskt =)
det är dock så skönt att inte alltid träna på jonbbet. Efter det blev jag pigg och glad
och haft massa energi till resten av dagen :)
När jag åkte vagnen till jobbet fick jag en liten energisvacka då en unge skrev i 200decibel
och gav mig näääästan tinnitus! På tal om det var tinnitus Tinas nickname i många
herrans år. Mitt va Bumbi(på mIRC) och annars Crazygirl... haha så komiskt!
 
Sen har jag jobbat och stått i sen kl 13 idag, blev inställt löneförhandlarmöte så det blir
ngn annan dag. sjukt många som vi börja med sina nyårslöften så centret har vart helt bombaderad med
folk idag!


 Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;