fru mamma fotograf

Stockholmshelg

Publicerad 2009-02-08 22:25:21 i Livet,

i helgen har jag vart på inspirationshelg i huvudstaden
med jobbet. Åkte i fredags eftermiddag, kallt som tusan i
bussen och så även på hotellrummet, men fint i övrigt.

Lördagen började inte bra. 7.50 skulle vi äta frukost (bussen
avgick 8.25) så vi tänkte att vi skulle gå ner lite tidigare men
möttes av en massiv kö (malmöbussen som hade fått frukosttid 7.45)
så det var bara att ställa sig.
25min senare var vi framme och skulle äntligen hugga in
bland massa bröd, fil, flingor, frukter då man hör en röst:
"Vi är så sena nu så ni får ta macka i handen, ni som inte
hinner få ngn frukost får det när vi kommer fram". neeeeeeeeeeeeeej!
aja, satte mig ner, drack chokladmjölk och åt ett ägg. sen åkte vi
upp till rummet, tog våra jackor, tog hissen ner igen och
bussen är BORTA!!! Vilken ilska! Så himla ruttet!
Det blev T-banan bort till idrottshögskolan och vi kom lagom
till Kents tal ;) Just de, på fredagen i bussen kom jag på oxå
på att jag glömt mina träningsbyxor i Gbg... det är typ det
man gör hela lördagen-tränar!  Första passet hade jag dock
bokat föreläsning så det gick ju bra.  Efter det gick vi och
hämtade ut våra skor - det är ju så att man får lite "gifts" oxå
och i år blev det snygga skor från NIKE =)  Andra passet, Bollywood,
ville jag så gärna gå på så jag körde i mina leggings, det va grymt kul!
Tyvärr upptäckte jag när jag skulle ta min väska, skor och jacka att
ngn tagit mina skor!  Typ ägt dem i 5min.. riktigt ruttet...  Sen va det lunh
med världens bästa föreläsning under tiden.
Pass nr 3 var Afrodans för mig och då hade jag fått låna tränings-
byxor av en kollega så de va bara att köra! Var sjukt roligt så om
du har SATS-kort, GÅ på Afrodans, så himla kul!
Fight Do hade jag valt till sista passet men jag gick och
tiggde till mig ett par nya skor - de va väldigt svårt ska jag säga, men
till slut fick jag ett par nya. Hade vart sjukt arg om jag inte fått det.

Åkte tillbaka till hotellet för att duscha och börja förvandligen
till kvällen med tema Hollywood! Vårt center hade valt cowboyfilm
så de va hatt, pistol, väst och boots på =)
Var en riktigt rolig kväll, god mat, roliga priser och gryms dansgolv.
synd bara att folk blir så fulla så de inte ens kan hålla reda på
sig själva...


Så har min helg varit iaf - just de. Idag fick vi ta del av frukostbuffén

på hotellet och den var helt fantastisk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;