fru mamma fotograf

Somliga går med trasiga skor...

Publicerad 2009-12-03 15:21:00 i Bilder,


Laila Bagges skor från reklamkampanjen...
En anställd i Sthlm blev verkligen såld på dessa
och hon hade som tur att hon FICK dem!
Själv skulle jag aldrig klara av att gå i ett
par skor med sååå hög klack...
Tack vet jag platta, goa skor men om ni scrollar
ner på sidan kommer ni se hur mina stövlar
ser ut...













Ingen vacker syn... Tur att jag har extraskor på jobbet,
men i form av ballerinaskor så jag kommer nog få
blickar när jag går ut sen! Ingen snygg kombo men
bättre än ett stort hål till sko... :)




Kommentarer

Postat av: josefin

Publicerad 2009-12-03 15:49:47

haha, ja den där skon ser ju allt annat än hel ut just nu..

Postat av: josefin

Publicerad 2009-12-03 20:28:34

haha, ja så kan de gå. hoppas de gick bra hem med ballerina i alla fall..



ja elfyourself är verkligen festligt. ja kan inte sluta skratta när ja ser. att lägga in djur också va ju en underbar idé!

Postat av: Jennifer

Publicerad 2009-12-06 17:45:43

Jättefin blogg!



Allt bra med dig?

Hare bra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;