fru mamma fotograf

Paketstrul...

Publicerad 2009-12-23 18:35:50 i Livet,

Jag hade lr har värsta bästa idén till
Björns julklapp men det verkar som om
den går i kras. Himla skitstad. Norrköping
alltså. Fast egentligen är det en
internetsida det är fel på men de kan jag
inte skriva för då vet han vad han får...
Fast han går ju knappast in här och läser iofs...
Hur som helst, jag har inte kunnat köpa
den innan då jag inte haft pengar men
nu kom ju lönen idag och ääääntligen
skulle allt knytas ihop. Men ICKE!
Blir stört arg på sånt här. Internetsidor
som inte fungerar och kundtjänst som
har stängt... vilken service...

Jaja... julafton imorrn. Känns det inte
alls som. Inte ett dugg faktiskt. Men det
kanske är för att jag inte är "hemma" där
jag alltid firat jul utan är i Butbro där jag firat
en gång tidigare. Det blir nog kul ändå men
men julafton kommer det känns som först
på fredag :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;