fru mamma fotograf

Möhippa!

Publicerad 2009-08-16 22:40:51 i Bröllop,

Igår var det då dags för Jennys möhippa....


Kl.9:30 stormade vi in i henns hus, några minuter senare kom hon ut med
denna utstyrsel :)



In till Ethels inne i stan på världens godaste frukost...



These I love!


Mjuk start men sen blev det uppdrag på stan!
Bl.a. sälja chokladsnoppar...


Jag tror Jennys ska byta karriär och bli säljare istället!
Nötcremen hade hon och skulle byta sig vidare.. här blev det gurka:)



Blev faktiskt en hel del pengar!


På med ögonbindel och sedan in i en butik där hon fick köpa en present
till blivande...



Eftermiddagen bestod av chokladprovning! MMMMMM
Inte dumt alls...



och TEprovning. Jenny är ju temonstret nr 1!


Kvällen avslutades med middag ute i Grimmered... eller... ?


näe, kvällen avslutades med utgång för mig, Jenny och hennes syster! perfa!





Gick och la mig 04 nån gång, ställde alarmet på 10:00 men somnade om till 12... :)
Behövdes kan jag säga!
Idag har jag slappat., vart inne i stan en sväng, hängt med underbaraste Sara och sen har jag städat.
En helt OK söndag och precis NU kom min älskling hem! Så nu ska jag sluta och pussa
på honom istället ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;