fru mamma fotograf

Friiiiiiday!

Publicerad 2009-04-17 08:17:15 i Livet,

Idag är det fridag, skulle jobba stängning men fick
ledigt för att jag jobbat över så mycket och är duktg =)
Det värmde i hjärtat mitt, alltid kul att bli uppskattad och
få tillbaka för allt man lägger ner.
På schemat idag står tvättning, av både kläder och fönster,
städa. Ska även åka till Kortedala och kolla om min cykel står
kvar, fick inte med den i fCrazylytten så den har stått där sen i.. feberuari!?
När jag ändå är där ska jag lämna ett kort som kommit fel
till oss TVÅ gånger!
Nu ska jag hämta tvätt och lägga i nytt =)

Kommentarer

Postat av: elin

Publicerad 2009-04-18 18:26:51

finfin blogg (;

Postat av: M

Publicerad 2009-04-19 11:06:58

Tack för igår sötis;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;