fru mamma fotograf

30 min längre

Publicerad 2009-04-24 06:54:56 i Livet,

När vi bodde i Kortedala gick jag alltid upp 04.50.
Sen när vi flyttade började jag gå upp 05.00 istället men
idag gick jag upp först kl. 05.20 - och jag hann! Utan problem
faktiskt, håret tvättades igår kväll och frukost intas här på
jobbet så det var egentligen bara ta på kläder och lite smink.
Istället för 5h sömn blev till alltså 6½h sömn! Nu tänker ni att
jag är väldigt dålig på matte, vilket jag egentligen också är, eftersom
jag ökade på en timme istället för 30 min... MEN jag gick och la mig
tidigare än vanligt igår =)
Fy vilket tråkigt inlägg men så är ju kl 06.56 oxå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;