fru mamma fotograf

15 April

Publicerad 2009-04-15 07:05:26 i Livet,

"...nej det är ingen vanlig dag för det är Elins födelsedag,
hurra, hurra, hurra!"
Denna sång väcktes jag 04.55 av imorse då Björn
kom in med frukostbricka och sjöng. Frukost på sängen
innan kl 05 är inte dåligt! Sen fick jag världens största paket!
Kunde verkligen inte lista ut var det var i men en resväska
är precis vad jag behöver (och har önskat mig så sååå svårt
borde det inte varit att gissa var det var i).
Nu är det jobb som gäller iaf, hela dagen fram till kl. 14.30.

Ha en trevlig onsdag!

/Elin



Liten, ynklig, nyvaken och glad =)

Kommentarer

Postat av: Jacob

Publicerad 2009-04-15 21:47:56

Stort grattis på dig!!

Hoppas din födelsedag blev kanonbra,

för det är du värd! :D

Kram / Jacob

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;