fru mamma fotograf

Veckoslut

Publicerad 2008-09-12 23:23:29 i Livet,

Så var arbetsveckan 37 avklarad också.
Shit va tiden går snabbt alltså!
Sa jag att jag va på lägenhetsvisning igår?
Det var jag iaf. Ganska halvsunkig men med
stor potential att bli mycket snygg =) så kanske
den blir vår?
Björn jobbade så istället följde Jenny med och
va lite smakråd. Hade bestämt att vi skulle
träna efteråt och jag hade hela tiden tänkt att
vi skulle köra på Kompassen så mina kläder
va kvar där. På spårvagnen bestämde vi oss
dock för att köra Yoga på Kungsgatan men
tidsmarginalen va inte riktigt på vår sida
så jag det fanns ingen tid att hämta kläderna.
Istället fick jag ringa Kungsgatans RA fråga
om jag fick låna hennes kläder och det fick jag =)
snälla kollegor jag har va?
Rusade in 2 min för sent på Yogapasset men
det va skönt iaf. sen blev det kvällsmål på
Café Vanilj.

Eftersom jag berättar så mycket från igår kan
ni ju lista ut hur spännande min dag varit idag.
precis. Inte speciellt spännande någonstans!
Nu är det sleepingtime.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;