fru mamma fotograf

Shit pommesfritt!

Publicerad 2008-10-29 21:41:08 i Livet,

gånger 2!

1. Jag har haft besöksrekord idag på bloggen =) Tjoho va glad jag blev!

2. Jag är huuuuuuuuuuur trött som helst då jag idag som jag skrev tidigare,
    gick upp 05 (fick 5 timmars sömn). Jobbat till ca 14 då jag direkt åkte
    till Mässan där min kära pappa ska ställa ut i Hem & Villa-mässan. 
    Hörde på hans röst att han va stressad när jag pratade med honom i
    telefon och bestämde mig för att åka dit och hjälpa till.
    Kom hem 21!
    Inte en chans att jag ställde mig och laga mat, det fick bli kycklingrulle
    och kebabrulle från Mitt kök  www.mittkok.nu 

    Nu ska jag duscha och sen kommer jag sova som en lite gris. Eller sugga som 
    Hanna Hussmo skulle ha sagt ;)


Kommentarer

Postat av: Hanna =)

Publicerad 2008-10-29 23:28:36

hihi ;D Du kommer alltid vara min lilla sugga ! :) Big hugs!

Postat av: Jenny

Publicerad 2008-10-30 17:34:56

Du är snäll du!!

Puss*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;