fru mamma fotograf

utmanad av emma

Publicerad 2008-05-21 22:08:01 i Livet,

För 5 år sedan; 2003 - Då gick jag fortfarande i gymnasiet eftersom jag gick om ett år pga programbyte. Tog min tro på allvar och sökte bibelskola till England som jag senare gick.


För 3 år sedan, 2005 - Bodde och jobbade i Finspång som ungdomsledare. En av de bästa tiderna i mitt liv! Hade vart tillsammans med Björn drygt ett halvår och va suuperkär! (still is).


För 1 år sedan, 2007 - Jobbade och bodde fortfarande i Finspång. Vart  lyckligt gift med Björn i ca ett halvår.  Det var här som Björn sökte jobb i Göteborg och framtidsplanerna va helt öppna!

 

För 3 månader sedan, Februari - nu har jag jobbat på SATS i ca 1månad, trivs som fisken i vattnet!

Igår -Jobbade jag, körde därefter mitt första PT-pass, det va såååååååå roligt!!!! På kvällen bloev jag bjuden på restaurang av min älskling.

 

Idag - Har jag jobbat och trivts. ÅKte med kissekatten till veteriären på eftermiddagen för vaccination. Sen åkte vi hem och sov! Ikväll har jag gjort världens goaste köttfärsbiffar med oliver och soltorkade tomater :)


Imorgon - ska jag sova till 08 istället för till kl 05!!!!! Härligt härligt! Sen bllir det Serviceutbildning på Backaplan hela dan!


Om 1 år - Om ett år hoppas jag att jag fortfarande trivs med mitt jobb. Att jag har en ännu bättre Gudsrelation. Att jag har ett gäng nära vänner och att jag och Björn bor där Gud vill att vi ska bo.

I min tur vill jag utmana JACOB och ELINA  (då va ni inte så gamla ;)  )

Kommentarer

Postat av: elina

Publicerad 2008-05-22 18:09:04

hahah.. va roligt. ja det var ett tag sen det.. ;) får se om jag kommer ihåg någe, roligare än att plugga spanska och geografi som ja borde i alla fall.
ta hand om dig!!

Postat av: Jacob

Publicerad 2008-05-22 18:52:01

kul att du utmanade oss!
precis som elina så borde jag plugga just nu istället för att blogga...men pluggandet får vänta en stund så att jag hinner anta din utmaning!
ha en härlig kväll så hörs vi! :)

Postat av: Elin

Publicerad 2008-05-22 22:49:25

Jag menade ju såklart att ni inte va så gamla för 5 år sen! Inte att ni inte är gamla om ett... blev lite luddigt...
Förövrigt så va nog pausgrejen i Eurovision det sämsta jag sett.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;