fru mamma fotograf

Tack GUD!

Publicerad 2008-05-23 06:47:23 i Livet,

Om ni ser inlägget under så sa jag 22.47 att
jag skulle gå och lägga mig.
Det blev inte så.
Duktig som jag är skulle jag lägga fram nycklar
och grejer inför morgondagen (idag alltså).
Problemet va bara att jag inte hitta nycklarna!!!
Leta, leta, leta, skyller på katten, letar, letar, letar
men inga nycklar!!
En  halvtimme senare fattar jag till slut att jag inte
kommer att hitta några nycklar.
Så 23.30 bar det av till Majorna för att hämta nycklar
hos min nya kollega A. Som tur va så verkar han vara
en kvällsmänniska för han stod och lagade mat
när jag ringde :)

Min sista tanke innan jag skulle lägga mig,
räknat ut att jag skulle få 4,5 timmes sömn,
va: Gode Gud, gör så att jag vaknar utvilad.
Och vet du?!  Det gjorde jag!

Kanske kan bli en underbar dag ändå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;