fru mamma fotograf

skala 1-10

Publicerad 2008-05-29 06:49:22 i Livet,

morgonen började med en 2.a
eftersom jag vakande 18 minuter
senare än planerat.
Steg dock till en stark 5.a då
jag insåg att jag inte behövde
tvätta håret och kunde spara in
lite tid utan att stressa.
Dock sjönk det igen till en 1.a(!)
då jag såg spårvagnen åka
iväg i samma stund som jag
kom ner till perrongen. =(
Blir att ställa om klockan i köket
som lurade mig!
Lyckligt lottad (?) som jag är
har vi ju bil så jag kom i god
tid till jobbet iaf ock nu så känns
det iaf som om jag är uppe på
en stark 5 igen =)


Hur har din morgon varit?

image137




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;